1 Turnokolesarska tura v letu 2016

OPIS POTI
Prva turnokolesarska tura nas bo popeljala mimo Šmiglove zidanice in naprej proti sedlu v Mali Reki, kjer se nam bo ponudil prvi panoramski razgled. Od tam nas bo pot peljala preko sedla do koče na Reški planini, kjer sledi prva pavza. Od tam nadaljujemo pot mimo plezališč na Reški planini ter proti Vrhem, kjer nam pot zopet postreže z lepo panoramo. Pred kočo na Vrheh zavijemo v smer Partizanskega doma na Sv. Planini, kjer bomo naredili daljšo pavzo, saj je to tudi glavni cilj ture. Okolica doma nam postreže še z nekaj panoramami. Pot nadaljujemo v smeri vrha na Javorju, od tam pa po lepi prečni poti nad smučiščem Medvednica opravimo prvi spust. Pot nas odpelje delno po enaki poti mimo kapelice na Reški planini in po severni strani planine mimo kmetije Lobnikar po še eni prečni poti do sedla med Tolstim vrhom in Žvajgo. Od tam opravimo drugi spust, ki nas pripelje skoraj direktno do izhodišča, kjer skupaj zaključimo turo.

Za več informacij kliknite TUKAJ!